SLU ambasadorem marki Beats by Dr. Dre
02.04.13 przez Darek96 Podaj dalejFormacja Slums Attack została ambasadorem marki Beats by Dr. Dre w Polsce. Beats to marka sygnowana przez znanego producenta muzycznego oraz rapera Dr. Dre. Słuchawki z charakterystyczną małą literą „b” spotkały się z entuzjastycznym przyjęciem fanów muzyki na całym świecie.
– Cieszę się, że firmy liczą się z opinią doświadczonych muzyków i udostępniają nam tego rodzaju profesjonalny sprzęt – skomentował Peja w czasopiśmie „Rynek Muzyczny”. W końcu to hip hopowy stuff, który nie powinien się kojarzyć wyłącznie jako gadżet piłkarzy.
– Z dumą będziemy promować tę markę w sposób oficjalny – dodaje Decks, który od dłuższego czasu używa sprzętu tej właśnie firmy.
Beats Pro to propozycja dla najbardziej wybrednych melomanów. Żeby zapewnić optymalną jakość dźwięku producent zatroszczył się o każdy najdrobniejszy detal. Muszle uszne ze zwiększoną gęstością pianki oraz precyzyjne odcięcie zewnętrznego hałasu gwarantują doskonałą izolację dźwięku. Zastosowana w słuchawkach technologia Pro-Sound Caliber sprawia, że użytkownik korzysta z szerokiego pasma przenoszenia, takiego jak w monitorach studyjnych. Głębokie basy oraz krystalicznie czysty dźwięk pozwalają bez końca delektować się ulubioną muzyką. Poza nieskazitelną jakością brzmienia, słuchawki cechują się ergonomią. Unikalne obrotowe muszle usprawniają monitoring pomieszczenia, nie zdejmując słuchawek z uszu można np. bardzo szybko sprawdzić o czym dyskutują znajomi. Markę Beats mamy w dystrybucji od 2007 roku – mówi Maciej Kramer, kierownik działu marketingu w firmie Hama – Charakterystyka tego sprzętu, to niepowtarzalny design oraz siła dźwięku dopracowana przez muzyków w profesjonalnym studio. Zaprosiliśmy do firmy muzyków, by potestowali sprzęt i wyrazili swą opinię, z racji że hip-hopowcy zwracają dużą uwagę na bas, który w tych słuchawkach jest wyjątkowo dopracowany. W dalszych planach jest nawiązanie kontaktu z innymi muzykami z różnych nurtów muzycznych – dodaje. Hama, to niemiecka firma produkująca akcesoria fotograficzne i elektroniczne, z siedzibą w Monheim w Bawarii. Założona w 1923 r. w Dreźnie przez 18-letniego fotografa Martina Hanke jako Hamaphot KG. Specjalizowała się w akcesoriach fotograficznych. W 1993 r. zmieniono nazwę na Hama, a asortyment rozszerzono o dodatki komputerowe i telefoniczne. Oddziały firmy działają m.in.: w Austrii, Czechach, Danii, Francji, Hongkongu, Hiszpanii, Słowacji, Szwajcarii, Polsce, na Węgrzech, w Wielkiej Brytanii.